Hepa 20. Raplamaa Rattamaraton

Failid

GP rajakaart (.pdf)Linnak (.pdf)

Kirjeldus

Grand Prix stardib Laukataguselt Palukülla läbides Pasaaugu, Nipernaadi, Kunilepa ja Sepa - Jüri singleid.

Paluküla mägede parklas olevast TP1-st suundub rada Paluküla mägedesse. Palukülast viib edasi metsarada Ohekatku poole, mis enne raudteed käänab paremale metsasinglile.

Jõudes Ohekatkus asuvasse TP2-te, tuleb enne raudtee ületamiskohta keerata taaskord paremale ja seejärel, umbes 200m pärast vasakule lambakoplisse, kust väljudes satute gaasitrassile esimest korda.

Gaasitrassilt toimub pööre vasakule ja läbi Sauna-Antsu hoovi satute kruusateid pidi raudtee äärde. Seejärel liigutakse raudteega paralleelselt Kungla talu metsasinglile.

Jõudes Kungla talu esisele mustkattega teele tuleb keerata paremale ja järgmisest ristist vasakule ning nn. lasketiiru juurest naastakse klassikalisele trassile.

Gaasitrassile teist korda sattudes käänab rada peagi vasakule metsasinglile, mis toob osalejad lõpuks Tarsi talu territooriumile.

Tarsi talu kiirteelt keerab GP rada Linnaaluste mäe alt vasakule, kus tõusu otsa ootab vahefinish, peale mida tuleb keerata paremale, gaasitrassile kolmandat korda.

Edasi viib rada rohumaadele ja suubub Keava mägede eelsele Kasahstani singlile, mis jõuab välja Keava mägede alla, mustkattega teele, keerab vasakule, möödub TP3-st ja keerab seejärel parklasse jõudes paremale.

Keava mägedes võetakse parempoolne osa, naastakse Keava mägede parklasse, jätkatakse Keava mägede vasakpoolses osas ja et olla lõpuni hoolikas, käänatakse veel korraks parempoolsesse ossa.

Keava mägedest väljutakse kohalikku liivakarjääri, ületatakse veetakistus ja lõpuni on sealt kruusasirge ja Laukataguse Puhkeküla tagused heinamaad.

Teeninduspunkte on rajal kolm - Paluküla mägede parklas, Ohekatkus ja Keava mägedes.

Mäefinish on Palukülas "pilvede all" , Vahefinish Keavas Linnaaluste mäe tipus ja Hansgrohe kiirenduskilomeeter asub Keava mägedes.

Trassi pikkus ca 62 km.

TÄHELEPANU - GP trassiga EI SAA iseseisvalt täies mahus tutvuda, kuivõrd peale Ohekatku raudteeületust paremale metsa viiv tee suubub PRIA range kontrolli all olevale rohumaale.
Seal on vastas suhteliselt korpulentsed ja kõrge tigedusastmega elusloomad. Matkasõiduks ja võistluspäevaks on need ajutiselt teisaldatud. Iseseisva raja tutvumise korral on võimalus liikuda üle raudtee, keerata esimesel ristmikul paremale, ca kilomeetri pärast keerata tagasi paremale üle raudtee ning taasühineda võistlustrassiga.

Failid

Maratoni rajakaart (.pdf)Linnak (.pdf)

Kirjeldus

Maraton stardib Laukataguselt Palukülla läbides Pasaaugu, Nipernaadi, Kunilepa ja Sepa - Jüri singleid.

Gaasitrassilt toimub pööre paremale metsateele, misjärel taaskord pööre parmale gaasitrassile.

Tarsi talu kiirteelt keerab Maratoni rada Linnaaluste mäe alt paremale, kus tõusul sõidab läbi TP3-st ja keerab seejärel parklasse jõudes paremale.

Keava mägedes võetakse parempoolne osa, kust väljudes keeratakse paremale mustkattega teele ja seejärel käänatakse veel korraks parempoolsesse ossa.

Mäefinish on Palukülas "pilvede all" ja Hansgrohe kiirenduskilomeeter asub Keava mägedes.

Trassi pikkus ca 52 km.

TÄHELEPANU - Maratoni trassiga EI SAA iseseisvalt täies mahus tutvuda, kuivõrd peale Ohekatku raudteeületust paremale metsa viiv tee suubub PRIA range kontrolli all olevale rohumaale.
Seal on vastas suhteliselt korpulentsed ja kõrge tigedusastmega elusloomad. Matkasõiduks ja võistluspäevaks on need ajutiselt teisaldatud. Iseseisva raja tutvumise korral on võimalus liikuda üle raudtee, keerata esimesel ristmikul paremale, ca kilomeetri pärast keerata tagasi paremale üle raudtee ning taas ühineda võistlustrassiga.

Failid

Poolmaratoni rajakaart (.pdf)Linnak (.pdf)

Kirjeldus

Poolmaraton stardib Laukataguselt Palukülla ületades karjakopli ning läbides Nipernaadi, Kunilepa ja Sepa - Jüri singleid.
Paluküla mägede parklas olevast TP1-st keerab rada vasakule ja suundub otse, mööda kruusateed ja seejärel üle karjakopli finishisse tagasi.

Trassi pikkus ca 29 km.

TÄHELEPANU – Poolmaratoni trassiga saab terves mahus tutvuda.

Failid

Lastesõitude rajakaart (.pdf)Linnak (.pdf)