Frank Kutter 19. Raplamaa Rattamaraton

Failid

GP rajakaart (.pdf)Turvakaart (.pdf)

Kirjeldus

Grand Prix stardib Laukataguselt Palukülla (Pasaaugu, Kunilepa, Nipernaadi ja Loosalu raba-äärseid singleid pidi).
Paluküla mägede all olevast TP-st suundub rada Sepa-Jüri singlile ja naaseb korraks Paluküla mägede alla (ilma ülesronimata).
Palukülast viib metsarada Ohekatku poole, enne raudteed käänab paremale Merko singlile, seejärel liigutakse raudteega paralleelselt Kungla talu metsasinglile.
Jõudes Kungla talu esise kruusalõiguni ei keerata enam paremale, vaid vasakule ja järgmisest ristist paremale ning nn. lasketiiru juurest naastakse klassikalisele trassile.
Gaasitrassilt käänab rada vasakule metsasinglile, mis toob osalejad lõpuks Tarsi talu territooriumile.
Tarsi talu kiirteelt suundub GP rada Linnaaluste mäe alt otse üle asfalt-tee rohumaadele ja suubub Keava mägede eelsele Kasahstani singlile.
Keava mägedes võetakse parempoolne osa, naastakse Keava mägede parklasse, jätkatakse Keava mägede vasakpoolses osas ja et olla lõpuni hoolikas, käänatakse veel korraks parempoolsesse ossa.
Keava mägedest väljutakse kohalikku liivakarjääri, ületatakse veetakistus ja lõpuni on sealt püaar kruusasirget ja Laukataguse Puhkeküla tagused heinamaad.
Mäefinish on Palukülas "pilvede all" ja Hansgrohe kiirenduskilomeeter asub Keava mägedes.
Trassi pikkus ca 62 km.

TÄHELEPANU - GP trassiga EI SAA iseseisvalt täies mahus tutvuda, kuivõrd peale Ohekatku raudteeületust paremale metsa viiv tee suubub PRIA range kontrolli all olevale rohumaale.
Seal on vastas suhteliselt korpulentsed ja kõrge tigedusastmega elusloomad.
Matkasõiduks ja võistluspäevaks on need ajutiselt teisaldatud. Iseseisva raja tutvumise korral on võimalus liikuda üle raudtee, keerata esimesel ristmikul paremale, ca kilomeetri pärast keerata tagasi paremale üle raudtee ning taasühineda võistlustrassiga.

Failid

Maratoni rajakaart (.pdf)Turvakaart (.pdf)

Kirjeldus

2021. aastal naaseme klassikalisele rajale tagasi.
Maraton kulgeb üldjoontes GP trassipidi.
Esimene rajalahknemine on peale Pasaaugus singlit metsavahelisel liivateel, kui GP keerab paremale Kunilepa singlile - maraton keerab kohe vasakule Nipernaadi singlile.
Järgmine kord lahkneb GP ja maratonirada peale Paluküla mägesid - GP (ja muuseas ka poolmaraton) keeravad paremale, maraton vasakule.
GP-rajaga ühinetakse uuesti peale Paluküla mäealust tiiki ja trass suundub ühiselt Ohekatku poole.
Peale Ohekatku on ees uus rajalahknemine - GP keerab vasakule alla raudtee-äärse rohumaa ja edasi Kungla talu singlile, maraton liigub edasi otse.
Radade taasühinedes liigutakse gaasitrassile ja sealt koos keeratakse rabajärvede äärsele metsasinglile ning koos jõutakse Tarsi talu territooriumile.
Tarsi talu kiirteelt läheb GP otse üle karjamaale, maraton keerab paremale asfaldile ja suundub otse Keava mägede poole.
Keava mägedes läbitakse maratonidistantsil ainult parempoolne osa. Teeninduspunkte on rajal kolm - Paluküla mägede all, Ohekatkus ja Keava mägedes.
Hansgrohe kiirenduskilomeeter asub Keava mägedes.
Trassi pikkus ca 47 km.

TÄHELEPANU - maratoni trassiga EI SAA iseseisvalt täies mahus tutvuda, kuivõrd peale Ohekatku raudteeületust paremale metsa viiv tee suubub PRIA range kontrolli all olevale rohumaale.
Seal on vastas suhteliselt korpulentsed ja kõrge tigedusastmega elusloomad.

Failid

Poolmaratoni rajakaart (.pdf)Turvakaart (.pdf)

Kirjeldus

2021. aastal naaseme klassikalisele rajale tagasi.
Poolmaraton stardib Laukataguselt Palukülla ja sealt tagasi.
Poole maa peal Palukülas on teeninduspunkt.