Segafredo 25. Jõulumäe Rattamaraton

Failid

Linnaku kaartGrand Prix – GPX rajafailPDF rajakaart 2023 (1.6MB)

Kirjeldus

Nagu ikka kulgeb kogu Jõulumäe rada kaunis parkmetsas, kus pinnaseks on kõvapõhjaline metsatee, samblane metsaalune ja liivane luitepealne. 100 m jagu on ka asfalti. GP rada algab ratturitele 2 km paunaga ümber Jõulumäe, mille lõpus Kelgumäe kõrval on ka magus koht pealtvaatajatele ratturite ergutamiseks. GP esimene rajapool on sel aastal pehmemal ja künklikumal Riia poolsel Rannametsa ringil. Raja 15,5 km-l toimub raja lahknemine – GP keerab paremale (kollase tasutaga nool) ja Maraton läheb otse (punase taustaga nool). GP rada teeb 10 km pauna Tolkuse raba vaatetorni juurde, et siis 26 km-l jõuda TP 1-te. Samas TP juures liitub ka Maratoni rada. Edasi on suund Jõulumäe poole. Sellel lõigul olla laskumiste ja juurikatega väga tähelepanelik!!

Enne Jõulumäele jõudmist ootab kiireid jalgu Hansgrohe kiirenduskilomeeter. Natuke puhkust ja Jõulumäe keskusesse jõudes Kelgumäe juures 34,5 km-l saab kosutust TP 2-st. Staadioni külje alt möödudes jõutakse laululava tribüüni tagusele künkale (35 km) kus asub Mäefinish. Edasi võetakse suund siledamale Uulu poolsele ringile. Kellel jalga jagub saab nüüd vajutada. Uulu ring kattub suuremas osas Maratoni ja Poolmaratoni rajaga. 45 km-l asub TP 3, 47 km-l lahkneb GP (kollase taustaga nool) Maratoni (punase taustaga nool) ja Poolmaratoni (lilla taustaga nool) rajast tehes väikese lisapauna. 53 km-l asub viimane tankimispeatus TP 4 (Riia mnt ääres ja teelt hästi nähtav). Sealt ongi ainult natuke jäänud ja ... finish.

Failid

Linnaku kaartMaraton – GPX rajafailPDF rajakaart 2023 (1.6MB)

Kirjeldus

Nagu ikka kulgeb kogu rada kaunis parkmetsas, kus pinnaseks on kõvapõhjaline metsatee, samblane metsaalune ja liivane luitepealne. 100 m jagu on ka asfalti.

Maratoni rada algab ratturitele 2 km paunaga ümber Jõulumäe, et siis võtta suund Riia poolsele Rannametsa ringile. Pealtvaatajatel on võimalik rattureid maruliselt toetada Jõulumäe tõusul Kelgumäe kõrval.

Maratoni I pool (ja GP) on sel aastal pehmemal ja künklikumal Riia poolsel Rannametsa ringil. Raja 15,5 km-l toimub raja lahknemine – Maraton (punase taustaga nool) läheb otse ja GP (kollase taustaga nool) keerab paremale. 400m pärast on TP 1. Samas TP juures liitub ka GP rada. Edasi on suund Jõulumäe poole. Sellel lõigul olla laskumiste ja juurikatega väga tähelepanelik!

Enne Jõulumäele jõudmist ootab kiireid jalgu Hansgrohe kiirenduskilomeeter. Natuke puhkust ja Jõulumäe keskusesse jõudes Kelgumäe juures 24,5 km-l saab kosutust TP 2-st. Staadioni külje alt möödudes võetakse suund siledamale Uulu poolsele ringile. Kellel jalga jagub saab nüüd vajutada.

Uulu ring on sama mis Poolmaratonil. 35 km-l asub TP 3, 37 km-l toimub raja lahknemine kui Maraton (punase põhjaga nool) pöörab vasakule koos Poolmaratoniga (lilla põhjaga nool). GP rada hoiab paremale. Raja 39 km-l asub viimane tankimispeatus TP 4 (Riia mnt ääres ja teelt hästi nähtav). Sealt ongi ainult natuke jäänud ja ... finish.

Failid

Linnaku kaartPoolmaraton – GPX rajafailPDF rajakaart 2023 (1.6MB)

Kirjeldus

Poolmaratoni rada võtab staadionilt lahkudes suuna Uulu poole. Rada on üsna tasase reljeefiga sisaldades mõnda lühemat tõusunukki. 10 km-l asub Poolmaratoni rajal TP 3. 12 km-l toimub raja lahknemine kui Poolmaraton (lilla põhjaga nool) pöörab vasakule koos Maratoniga (punase põhjaga nool). Peale TP 4 läbimist on veel vaid 7 km lõpuni.