Rand&Tuulberg 24. Elva Rattamaraton

Rajafail – GP (.gpx)

Kirjeldus

START/FINISH paikneb harjumuspäraselt Elva Kesk tänaval. Võistluskeskus asub Elva Kultuurikeskuse ees

Võistlustrass varasemate aastatega sama, välja arvatud Kuningamäe singel, mida käesoleval aastal ei ole

GP distantsile lisandub 1 ring alates Laguja TP-st, 35 ndal kilomeetril. Võistlejatel tuleb läbida veel üks 20 km ring, mida läbiti eelnevalt alates 16 st kilomeetrist.

Esimesed 1,5 km, suunaga linnast välja, on asfaltkattega Pargi ja Liiva tänavat pidi.

3 km - raudteesilla alt läbiminev veetakistus, enne mõistki pidurdada. Veetase u 20 cm, kivine põhi, saab ilusti rattaga läbi

4 km - pööre paremale ja vastupidises suunas Tartu maratoni rajaga

6 km - silla ületus, kitsas koht!

7 km - lühikese ja pika distantsi lahknemine. Pikk distants pöörab paremale, lühike distants läheb otse mööda Tartu maratoni rada

9 km - pööre vasakule, peale mida Tartu rattamaratoni rada pidi vaatetornini

13 km - VAHEFINISH

16 km - esimene TP KETNERIL, edasi singel metsavahelisel kitsal lõigul

21 km - pööre kruusakattega teel paremale suurel kiirusel Hellenurme poole, mõistlik oleks enne pööret pidurdada

26 km - TALUTEHNIKA SINGEL 3km tehnilist rada kurvide ja tõusudega metsavahelisel kitsal teel

30 km - MÕRTSUKJÄRVE SINGEL, samuti kitsal metsavahelisel teel

35 km - teine TP LAGUJAL

38 km - lühike ja pikk distants saavad kokku ja edasine rada mõlemal distantsil kuni lõpuni sama

41 km - ILLI TP

43 km - OHTLIK laskumine, silla ületus ja siis terviserada pidi ümber Vaikse- ja Paisjärve, mis kaetud laastuga ja jõuab Tartumaa tervisespordikeskusesse välja

45 km - Hellenurme tee ületus põllule kus on kitsas sild, peale mida 200m hiljem kitsas raudtee tunnel, laiust 1,5m ja kõrgus 2,0m

Lõpusirge mööda raudtee äärt Elvasse,1 km enne finishit veel üks väike sild kraavi ületuseks

VAHEFINISH 13km
MÄEFINISH 40km, GP teise ringi ajal
KIIRENDUSKILOMEETRI ALGUS maratonil 42 km, GP 65 km

INTERAKTIIVNE RAJAKAART
NB! Ava kindlasti kaardil ka kontrollpaneel - nii saad erinevaid kaardi kihte ja radasid sisse/välja lülitada ja endale kõige relevantsemat kaarti näha.
Mobiilis vajutades full screen nuppu - peaks avanema Google Maps rakendus kus on juba mugavam kaarti käsitleda. Lisaks kui on sul GPS lülitatud sisse peaksid ka enda asukohta raja suhtes nägema. Kuid parima kogemuse saamiseks soovitame siiski laadida rajafail enda rattakompuutrisse.

Failid

Rajafail – maraton (.gpx)

4 km - pööre paremale ja vastupidises suunas Tartu maratoni rajaga

6 km - silla ületus, kitsas koht!

9 km - pööre vasakule, peale mida Tartu rattamaratoni rada pidi vaatetornini

MÄEFINISH 40km, GP teise ringi ajal
KIIRENDUSKILOMEETRI ALGUS maratonil 42 km, GP 65 km

Failid

Rajafail – poolmaraton (.gpx)

START/FINISH Elva Kesk tänaval, kultuurikeskuse ees

Valdav osa rajast metsavahelisel teel ja jõukohane kõigile. Rada läheb Elvast Tartumaa tervisespordikeskusesse, sealt mööda maratoni rada 4 km ja siis vasakule mööda kruusateed tagasi tervisespordikeskusesse. Seejärel samat teed finišisse tagasi. Rajal suuri tõuse ega tehnilisi laskumisi ei ole, nii et selle raja võib läbida ka kõige tavalisema linnarattaga. Rajal on ka üks toidupunkt 11 km.

3 km - raudteesilla alt läbiminev veetakistus, veetase umbes 20 cm, kivine põhi, saab ilusti rattaga läbi

4 km - pööre paremale ja vastupidises suunas, eelmise aasta rajaga, kasutades Tartu rattamaratoni rada

15 km - Hellenurme tee ületus põllule, kus on kitsas sild kraavi ületuseks. Peale mida, 200 m hiljem, kitsas raudtee tunnel, laiust 1,5m ja kõrgus 2,0m

Kirjeldus

Paikneb harjumuspäraselt, värskelt renoveeritud, Elva Kesk tänaval. Võistluskeskus paikneb Elva Kultuurikeskuse parkimisplatsil.

100m kaar Raekoja eest läbi, siis 20m pikkune muru lõik, peale seda pööre paremale Arbi järve äärde viivale teele, vahepeal kiiruse mahavõtmiseks väike sik-sak aas, 200m pärast pööre vasakule ümberjärve teele, mis on tugeva kruusakattega 430m pärast 90 kraadi pööre vasakule sirge 150m lõik kruusakattega, mis viib Kesk tänavale, Kesk tänavale jõudes pööre vasakule finiši suunas asfaltkattega ~150m sirge lõik.

Start ja finiš samas kohas.