Lezyne 1. Tallinna Virtuaalarvestusega Rattamaraton

Failid

Rajakaart kompuutrisse – GP (.gpx)

Kirjeldus

Grand Prix distants läbib 3 ringi. Ühe ringi pikkus ~21 km.

Enne rajale minekut lae kindlasti alla raja gxp fail ning tõmba see enda seadmesse. Ilma abistava navigeerimisseadmeta ei ole rada leitav.

Virtuaalarvestusega etapi juhend

Avatud liiklusega trassidel peavad võistlejad täitma liiklusseadust ja juhinduma liiklusmärkidest!

Enne võistusringi läbimist soovitame rada varasemalt rahulikult läbi sõita, et olulisemad ja keerulisemad kohad selgeks saada.

Start ja finiš on TTÜ Spordihoone lähistel Sütiste metsas munakiviteel, mida mööda ka esimesed mõnikümmend meetrit rada kulgeb. Munakivitee asendub üsna pea sealse kandi parkmetsale omase põlevkivi tolmust tee vastu ja sarnast teed on rajal omajagu. Mööda eelkirjeldatud teed liikudes ja mõne kurvi pöörates jõuame Sütiste tõusuni, kus meie kehalised ja tehnilised võimed esimest korda proovile pannakse.
Peale Vana-Mustamäe nõlvast üles ronimist suundub rada kitsarööpalise raudtee tammile, mida mööda sõidame kuni Ehitajate teel oleva TTÜ suusasillani. Mõistagi sõidame suusasillast üle ja jätkame liikumist mööda nõlva ääres asuvat kiiret metsateed hüppetornide suunas.
Vahetult hüppetornide juurde jõudes sõidame korraks taas kitsarööpmelise raudtee tammile, aga juba mõnekümne meetri pärast keerame mööda aia äärt liivasele tõusule ning tõuseme väikese künka otsa. Künka otsast suundume otsejoones treppide juurde ja saame nende kõrvalt mõnusa kiire laskumise.
Treppide lõppedes keerame koheselt vasakule ja ronime taas nõlvast üles. Tõusu lõpus ootab meid ootamatu ja tehniliselt keeruline tagasipööre.
Suundume Vana-Mustamäe tänavale ja sõidame mööda avatud liiklusega lõiku Glehni lossi Botaanikaaia tagant läbi ja jõuame Glehni parki kus asuvad ka Krokodill ja Vanapagan.
Tiirutame natuke Trummi suusaradadel ning nende kõrval kuniks jõuame Tähetorni tee aluse tunnelini ja siirdume sealt kaudu Harku suunas. Siinkohal juhin kõigi tähelepanu sellele, et kõnealuses tunnelis on liiklus kahesuunaline ning palun arvestage ka vastutulijatega.
Tunnelist väljudes siirdume mööda Särje tänavat Kadaka puiestee suunas ja vahetult enne selleni jõudmist keerame viadukti kõrvalt alla kitsarööpmelisele raudteetammile ehitatud kergliiklusteele.
Mööda asfalteeritud kergliiklusteed sõidame kuni Tähetorni tänava ülesõiduni ja vahetult enne seda keerame Harku metsa terviseradadele.
Esialgu jääme sõitma mööda suurt ja laia pearingi kuniks jõuame paremal käel asuva jõulinnakuni ja vahetult enne seda keerame sujuvalt paremale kitsamale teele. Mõnesaja meetri möödudes keerame vasakule ja jõuame "Harku raba singlile", mis meid mõnusalt läbi raputab. Kokku tehnilist singlit üle kilomeetri ning lisaks juurikatele ja pehmetele lõikudele sisaldab ka mitmeid palgiületusi ja sildu. Sealjuures kraaviületamisel on valikus kiirem ja kitsam sild ning vasakul väikse kaarega ka laiem ja ohutum palkidest valmistatud sild.
Olles jõudnud Harku vangla lähistele keerame vasakule ja sõidame mööda mõnusat kraaviäärset metsarada Harku mõisa suunas. Aga enne kui mõisani jõuame keerame tagasi mõnusatele kiiretele singlitele. Umbes kilomeetri jagu "kraaviäärset sirget" ja keerame enne eramaa silti järsult vasakule. Veel natuke metsarada ning jõuame taas viivuks Harku suurele ringile, millelt me koheselt vasakule üle väikese silla taas metsa keerame. Taaskord saame nautida mõnusat kiiret metsateed, teha mõned 90 kraadised pöörded (ära neid maha maga), ületades mõnel korral väiksemaid kruusateid, mõne kraavi, mõne mülka, kuniks jõuame Harkumetsa grillimisplatsi lähistele.
Kuna seekord grillimiseks aega napib, siis keerame mõneks ajaks kiiretele tuhateedele ja suundume raja kõige tehnilisemale juurikasinglile. Sellele mahapöördega ole tähelepanelik ja kui isegi õige otsa maha magasid, siis koheselt antakse uus võimalus ja saad vasakule rabametsa sisse keerata.
Siinsel tehnilisel metsalõigul mängitakse esimesel ringil välja Hansgrohe kilomeetri auhind ja teisel ringil Lezyne vahefiniši auhind.
Käesoleva tehnilise metsalõigu lõppedes keerame vaskaule siledamale teerajale mida mööda suundume Harku suurele ringile, keerame paremale ja sõidame mõnikümmend meetrit vastu suunda. Üsna kohe saame keerata paremal mõnusale kiirele üles-alla ja vasakule-paremale looklevale rajale Harku luidetel, mille lõppedes mõne kruusalõigu abiga jõuame tagasi Kadaka tee viadukti alt läbi minevale asfalteeritud kergliiklusteele. (Siin luidetel fikseeritakse kolmandal ringil ka aeg Põltsamaa mäkketõusu arvestuse tarbeks).
Üsna pea peale viadukti alt läbi sõitmist saame peale pinki ja prügikasti keerata vasakule üles ning suunduda tagasi Tähetorni tänava alusesse tunnelisse (tuletan meelde, et siin on liiklus kahesuunaline).
Tunnelist välja ja keerame vasakule alla ning sõidame vastupidi suunas mööda suusarada kuni suusasillani välja. Enne suusasillale jõudmist hoiame vasakule ja sõidame nüüd juba suusaringi suunas mööda Glehni tõusu nõlvast üles Glehni lossi juurde. Nõlvale jõudes lahkume suusarajalt ja sõidame enne lossi mööda kiviparketist teed nõlvast alla, ületame trepid ja jõuame treppide kõrvalt alla. Alla jõudse keerame koheselt vastu suusarada tõusule ja ületame ringi kõige järsuma tõusunuki, millele järgneb koheselt suurima kiirusega laskumine. Alla jõudes olge ettevaatlikud ja arvestage ka teiste liiklejatega! Siin jagame kühikest lõiku ka autodega.
Jõudes Trepi tänava lõppu saame veel ühe mõnusa tehnilise lõigu Raja mänguväljakuni. Siit võtame mööda kiireid metsaradasid suuna Ehitajate tee aluse tunnelini, peale tunneli läbimist pööre vasakule, seejärel teine teeots paremale ja vasakule hoides jõuamegi tagasi ringi algusesse.
Siinkohal ära unusta uuesti stardi/finiši joont ületada!

INTERAKTIIVNE RAJAKAART

Failid

Rajakaart kompuutrisse – GP (.gpx)

Kirjeldus

Maratoni distants läbib 2 ringi. Ühe ringi pikkus ~21 km.

Enne rajale minekut lae kindlasti alla raja gxp fail ning tõmba see enda seadmesse. Ilma abistava navigeerimisseadmeta ei ole rada leitav.

Virtuaalarvestusega etapi juhend

Avatud liiklusega trassidel peavad võistlejad täitma liiklusseadust ja juhinduma liiklusmärkidest!

Enne võistusringi läbimist soovitame rada varasemalt rahulikult läbi sõita, et olulisemad ja keerulisemad kohad selgeks saada.

Start ja finiš on TTÜ Spordihoone lähistel Sütiste metsas munakiviteel, mida mööda ka esimesed mõnikümmend meetrit rada kulgeb. Munakivitee asendub üsna pea sealse kandi parkmetsale omase põlevkivi tolmust tee vastu ja sarnast teed on rajal omajagu. Mööda eelkirjeldatud teed liikudes ja mõne kurvi pöörates jõuame Sütiste tõusuni, kus meie kehalised ja tehnilised võimed esimest korda proovile pannakse.
Peale Vana-Mustamäe nõlvast üles ronimist suundub rada kitsarööpalise raudtee tammile, mida mööda sõidame kuni Ehitajate teel oleva TTÜ suusasillani. Mõistagi sõidame suusasillast üle ja jätkame liikumist mööda nõlva ääres asuvat kiiret metsateed hüppetornide suunas.
Vahetult hüppetornide juurde jõudes sõidame korraks taas kitsarööpmelise raudtee tammile, aga juba mõnekümne meetri pärast keerame mööda aia äärt liivasele tõusule ning tõuseme väikese künka otsa. Künka otsast suundume otsejoones treppide juurde ja saame nende kõrvalt mõnusa kiire laskumise.
Treppide lõppedes keerame koheselt vasakule ja ronime taas nõlvast üles. Tõusu lõpus ootab meid ootamatu ja tehniliselt keeruline tagasipööre.
Suundume Vana-Mustamäe tänavale ja sõidame mööda avatud liiklusega lõiku Glehni lossi Botaanikaaia tagant läbi ja jõuame Glehni parki kus asuvad ka Krokodill ja Vanapagan.
Tiirutame natuke Trummi suusaradadel ning nende kõrval kuniks jõuame Tähetorni tee aluse tunnelini ja siirdume sealt kaudu Harku suunas. Siinkohal juhin kõigi tähelepanu sellele, et kõnealuses tunnelis on liiklus kahesuunaline ning palun arvestage ka vastutulijatega.
Tunnelist väljudes siirdume mööda Särje tänavat Kadaka puiestee suunas ja vahetult enne selleni jõudmist keerame viadukti kõrvalt alla kitsarööpmelisele raudteetammile ehitatud kergliiklusteele.
Mööda asfalteeritud kergliiklusteed sõidame kuni Tähetorni tänava ülesõiduni ja vahetult enne seda keerame Harku metsa terviseradadele.
Esialgu jääme sõitma mööda suurt ja laia pearingi kuniks jõuame paremal käel asuva jõulinnakuni ja vahetult enne seda keerame sujuvalt paremale kitsamale teele. Mõnesaja meetri möödudes keerame vasakule ja jõuame "Harku raba singlile", mis meid mõnusalt läbi raputab. Kokku tehnilist singlit üle kilomeetri ning lisaks juurikatele ja pehmetele lõikudele sisaldab ka mitmeid palgiületusi ja sildu. Sealjuures kraaviületamisel on valikus kiirem ja kitsam sild ning vasakul väikse kaarega ka laiem ja ohutum palkidest valmistatud sild.
Olles jõudnud Harku vangla lähistele keerame vasakule ja sõidame mööda mõnusat kraaviäärset metsarada Harku mõisa suunas. Aga enne kui mõisani jõuame keerame tagasi mõnusatele kiiretele singlitele. Umbes kilomeetri jagu "kraaviäärset sirget" ja keerame enne eramaa silti järsult vasakule. Veel natuke metsarada ning jõuame taas viivuks Harku suurele ringile, millelt me koheselt vasakule üle väikese silla taas metsa keerame. Taaskord saame nautida mõnusat kiiret metsateed, teha mõned 90 kraadised pöörded (ära neid maha maga), ületades mõnel korral väiksemaid kruusateid, mõne kraavi, mõne mülka, kuniks jõuame Harkumetsa grillimisplatsi lähistele.
Kuna seekord grillimiseks aega napib, siis keerame mõneks ajaks kiiretele tuhateedele ja suundume raja kõige tehnilisemale juurikasinglile. Sellele mahapöördega ole tähelepanelik ja kui isegi õige otsa maha magasid, siis koheselt antakse uus võimalus ja saad vasakule rabametsa sisse keerata.
Siinsel tehnilisel metsalõigul mängitakse esimesel ringil välja Hansgrohe kilomeetri auhind ja teisel ringil Lezyne vahefiniši auhind.
Käesoleva tehnilise metsalõigu lõppedes keerame vaskaule siledamale teerajale mida mööda suundume Harku suurele ringile, keerame paremale ja sõidame mõnikümmend meetrit vastu suunda. Üsna kohe saame keerata paremal mõnusale kiirele üles-alla ja vasakule-paremale looklevale rajale Harku luidetel, mille lõppedes mõne kruusalõigu abiga jõuame tagasi Kadaka tee viadukti alt läbi minevale asfalteeritud kergliiklusteele. (Siin luidetel fikseeritakse kolmandal ringil ka aeg Põltsamaa mäkketõusu arvestuse tarbeks).
Üsna pea peale viadukti alt läbi sõitmist saame peale pinki ja prügikasti keerata vasakule üles ning suunduda tagasi Tähetorni tänava alusesse tunnelisse (tuletan meelde, et siin on liiklus kahesuunaline).
Tunnelist välja ja keerame vasakule alla ning sõidame vastupidi suunas mööda suusarada kuni suusasillani välja. Enne suusasillale jõudmist hoiame vasakule ja sõidame nüüd juba suusaringi suunas mööda Glehni tõusu nõlvast üles Glehni lossi juurde. Nõlvale jõudes lahkume suusarajalt ja sõidame enne lossi mööda kiviparketist teed nõlvast alla, ületame trepid ja jõuame treppide kõrvalt alla. Alla jõudse keerame koheselt vastu suusarada tõusule ja ületame ringi kõige järsuma tõusunuki, millele järgneb koheselt suurima kiirusega laskumine. Alla jõudes olge ettevaatlikud ja arvestage ka teiste liiklejatega! Siin jagame kühikest lõiku ka autodega.
Jõudes Trepi tänava lõppu saame veel ühe mõnusa tehnilise lõigu Raja mänguväljakuni. Siit võtame mööda kiireid metsaradasid suuna Ehitajate tee aluse tunnelini, peale tunneli läbimist pööre vasakule, seejärel teine teeots paremale ja vasakule hoides jõuamegi tagasi ringi algusesse.
Siinkohal ära unusta uuesti stardi/finiši joont ületada!

INTERAKTIIVNE RAJAKAART

Failid

Rajakaart kompuutrisse – GP (.gpx)

Kirjeldus

Poolmaratoni distants läbib 1 ringi. Ühe ringi pikkus ~21 km.

Enne rajale minekut lae kindlasti alla raja gxp fail ning tõmba see enda seadmesse. Ilma abistava navigeerimisseadmeta ei ole rada leitav.

Virtuaalarvestusega etapi juhend

Avatud liiklusega trassidel peavad võistlejad täitma liiklusseadust ja juhinduma liiklusmärkidest!

Enne võistusringi läbimist soovitame rada varasemalt rahulikult läbi sõita, et olulisemad ja keerulisemad kohad selgeks saada.

Start ja finiš on TTÜ Spordihoone lähistel Sütiste metsas munakiviteel, mida mööda ka esimesed mõnikümmend meetrit rada kulgeb. Munakivitee asendub üsna pea sealse kandi parkmetsale omase põlevkivi tolmust tee vastu ja sarnast teed on rajal omajagu. Mööda eelkirjeldatud teed liikudes ja mõne kurvi pöörates jõuame Sütiste tõusuni, kus meie kehalised ja tehnilised võimed esimest korda proovile pannakse.
Peale Vana-Mustamäe nõlvast üles ronimist suundub rada kitsarööpalise raudtee tammile, mida mööda sõidame kuni Ehitajate teel oleva TTÜ suusasillani. Mõistagi sõidame suusasillast üle ja jätkame liikumist mööda nõlva ääres asuvat kiiret metsateed hüppetornide suunas.
Vahetult hüppetornide juurde jõudes sõidame korraks taas kitsarööpmelise raudtee tammile, aga juba mõnekümne meetri pärast keerame mööda aia äärt liivasele tõusule ning tõuseme väikese künka otsa. Künka otsast suundume otsejoones treppide juurde ja saame nende kõrvalt mõnusa kiire laskumise.
Treppide lõppedes keerame koheselt vasakule ja ronime taas nõlvast üles. Tõusu lõpus ootab meid ootamatu ja tehniliselt keeruline tagasipööre.
Suundume Vana-Mustamäe tänavale ja sõidame mööda avatud liiklusega lõiku Glehni lossi Botaanikaaia tagant läbi ja jõuame Glehni parki kus asuvad ka Krokodill ja Vanapagan.
Tiirutame natuke Trummi suusaradadel ning nende kõrval kuniks jõuame Tähetorni tee aluse tunnelini ja siirdume sealt kaudu Harku suunas. Siinkohal juhin kõigi tähelepanu sellele, et kõnealuses tunnelis on liiklus kahesuunaline ning palun arvestage ka vastutulijatega.
Tunnelist väljudes siirdume mööda Särje tänavat Kadaka puiestee suunas ja vahetult enne selleni jõudmist keerame viadukti kõrvalt alla kitsarööpmelisele raudteetammile ehitatud kergliiklusteele.
Mööda asfalteeritud kergliiklusteed sõidame kuni Tähetorni tänava ülesõiduni ja vahetult enne seda keerame Harku metsa terviseradadele.
Esialgu jääme sõitma mööda suurt ja laia pearingi kuniks jõuame paremal käel asuva jõulinnakuni ja vahetult enne seda keerame sujuvalt paremale kitsamale teele. Mõnesaja meetri möödudes keerame vasakule ja jõuame "Harku raba singlile", mis meid mõnusalt läbi raputab. Kokku tehnilist singlit üle kilomeetri ning lisaks juurikatele ja pehmetele lõikudele sisaldab ka mitmeid palgiületusi ja sildu. Sealjuures kraaviületamisel on valikus kiirem ja kitsam sild ning vasakul väikse kaarega ka laiem ja ohutum palkidest valmistatud sild.
Olles jõudnud Harku vangla lähistele keerame vasakule ja sõidame mööda mõnusat kraaviäärset metsarada Harku mõisa suunas. Aga enne kui mõisani jõuame keerame tagasi mõnusatele kiiretele singlitele. Umbes kilomeetri jagu "kraaviäärset sirget" ja keerame enne eramaa silti järsult vasakule. Veel natuke metsarada ning jõuame taas viivuks Harku suurele ringile, millelt me koheselt vasakule üle väikese silla taas metsa keerame. Taaskord saame nautida mõnusat kiiret metsateed, teha mõned 90 kraadised pöörded (ära neid maha maga), ületades mõnel korral väiksemaid kruusateid, mõne kraavi, mõne mülka, kuniks jõuame Harkumetsa grillimisplatsi lähistele.
Kuna seekord grillimiseks aega napib, siis keerame mõneks ajaks kiiretele tuhateedele ja suundume raja kõige tehnilisemale juurikasinglile. Sellele mahapöördega ole tähelepanelik ja kui isegi õige otsa maha magasid, siis koheselt antakse uus võimalus ja saad vasakule rabametsa sisse keerata.
Siinsel tehnilisel metsalõigul mängitakse esimesel ringil välja Hansgrohe kilomeetri auhind ja teisel ringil Lezyne vahefiniši auhind.
Käesoleva tehnilise metsalõigu lõppedes keerame vaskaule siledamale teerajale mida mööda suundume Harku suurele ringile, keerame paremale ja sõidame mõnikümmend meetrit vastu suunda. Üsna kohe saame keerata paremal mõnusale kiirele üles-alla ja vasakule-paremale looklevale rajale Harku luidetel, mille lõppedes mõne kruusalõigu abiga jõuame tagasi Kadaka tee viadukti alt läbi minevale asfalteeritud kergliiklusteele. (Siin luidetel fikseeritakse kolmandal ringil ka aeg Põltsamaa mäkketõusu arvestuse tarbeks).
Üsna pea peale viadukti alt läbi sõitmist saame peale pinki ja prügikasti keerata vasakule üles ning suunduda tagasi Tähetorni tänava alusesse tunnelisse (tuletan meelde, et siin on liiklus kahesuunaline).
Tunnelist välja ja keerame vasakule alla ning sõidame vastupidi suunas mööda suusarada kuni suusasillani välja. Enne suusasillale jõudmist hoiame vasakule ja sõidame nüüd juba suusaringi suunas mööda Glehni tõusu nõlvast üles Glehni lossi juurde. Nõlvale jõudes lahkume suusarajalt ja sõidame enne lossi mööda kiviparketist teed nõlvast alla, ületame trepid ja jõuame treppide kõrvalt alla. Alla jõudse keerame koheselt vastu suusarada tõusule ja ületame ringi kõige järsuma tõusunuki, millele järgneb koheselt suurima kiirusega laskumine. Alla jõudes olge ettevaatlikud ja arvestage ka teiste liiklejatega! Siin jagame kühikest lõiku ka autodega.
Jõudes Trepi tänava lõppu saame veel ühe mõnusa tehnilise lõigu Raja mänguväljakuni. Siit võtame mööda kiireid metsaradasid suuna Ehitajate tee aluse tunnelini, peale tunneli läbimist pööre vasakule, seejärel teine teeots paremale ja vasakule hoides jõuamegi tagasi ringi algusesse.
Siinkohal ära unusta uuesti stardi/finiši joont ületada!

INTERAKTIIVNE RAJAKAART

Kirjeldus

Virtaalarvestusega võistlusel lastesõite ei toimu.

Toetajad