EMV MAASTIKUMARATONIS

E-Piim 19. Kullamaa Rattamaraton

Failid

Rajakaart 2022 – GP (.gpx)Rajakaart (.pdf) v2Kaart jootjatele (.pdf)Linnakukaart (.pdf)

Jootjate liikumise juhis: Google Maps

START/FINIŠ Kullamaa kooli staadionil, kus asub võistluskeskus. Esimesed 2,1 km kulgeb rada domineerivalt mööda kõvakattega teed Kullamaa järveni.

• 2,1 km – järsk pööre vasakule, liigutakse loodusradadele, metsateedele ning suusaradadele. Pinnas on kohati liivane.
  • 8,5 km - algavad Ubasalu küla heinamaad ja metsarajad, mis on kohati ebatasased.
  • 10,5 km – Küüslaugu Festivali vahefiniš.
  • 11,8 km - pööre paremale kruusakattega Kaasiku-Liivi teele.
  • 13,9 km – radade lahknemine. GP ja M pööravad vasakule metsateele ja -radadele (PM liigub otse). Rada muutub reljeefsemaks ning tehnilisemaks.
  • 16 km - TP1 (Kaasiku-Liivi tee lähedal). Vahetult peale TP-d jõuab rada 100 m möödudes uuesti kruusakattega Kaasiku-Liivi teele.
  • 18 km – pööre paremale metsateele. 400 m pärast pöörab rada järsult vasakule ning kulgeb edasi mööda erinevaid metsaradu ning -teid, mis on osaliselt kruusakattega.
  • 23,5 km - Palivere tehas ning alates 25 km-st muutub rada männimetsas kitsamaks ja reljeefsemaks. Läbitakse Kaameli küürud.
  • 25,4 km - Radade lahknemine. GP hoiab vasakule (M paremale). Rada kulgeb tõusvalt Pikajalamäele, kus paikneb Mariine Auto mäefiniš 26 km-l. Edasi kulgemine Palivere Turismi- ja Tervisespordikeskuse radadel.
  • 31 km – rada läbib Kaopalu karjääri ja suundub mööda metsateid Jaakna karjääri. Tähelepanu karjäärides! Jälgi rajamärgistust, oht sattuda kaevanduse astangutele liiga lähedale !!!
  • 36 km - TP2 (Tallinn-Haapsalu mnt lähedal) Jaakna karjääris. Rada jõuab kõige kaugemasse punkti stardist.
  • 39 km - pööre vasakule, GP ja M rajad ühinevad, algab Kullapalaviku
  • 41 km – radade lahknemine. GP pöörab paremale kruusateele, M kulgeb otse üle tee metsateele edasi.
  • 44 km pööre paremale, ühinemine M rajaga. Mõlemad distantsid kulgevad lõpuni ühiselt.
  • 49 km - TP3 (Sama, mis TP1). Peale TP pöörab rada vasakule ebatasasele metsarajale.
  • 50 km - pööre paremale kruusakatega teele, 600 m pärast pööre vasakule metsateele, liitub PM rada.
  • 52 km - pööre vasakule metsarajale Moreen 2 rajalõigule, kus läbitakse Hansgrohe kiirenduskilomeeter. Jõutakse Marimetsa rabani ning kulgetakse paralleelselt suunaga tagasi.
  • 56 km – radade lahknemine. GP ja M pööravad teelt maha vasakule metsarajale (PM kulgeb otse) ja 300 m pärast ületatakse purre ning suundutakse Moreen 1 rajalõigule. Rada kulgeb mööda metsarada Marimetsa rabani ja mööda moreeni harja tagasi. Rada muutub kitsamaks ja reljeefsemaks.
  • 60 km - pööre vasakule, rajaga liitub PM. Edasi kulgevad kõik distantsid lõpuni koos.
  • 61 km - Kullamaa järv, sealt edasi mööda metsarada Kullamaal paikneva Rohumäeni.
  • 63 km – viimane tõus Rohumäele ning laskumine. Viimane kilomeeter kulgetakse mööda põllu serva ning rohumaad finišisse.
    Rohumägi on väga hea koht ratturite pildistamiseks ja ergutamiseks. Liikudes kiriku poolsest küljest jääb see stardi-finišialast ca 500 m kaugusele.
  • 64 kmFINIŠ

RAJAKAARDID

Failid

Rajakaart (.pdf) v2Kaart jootjatele (.pdf)Linnakukaart (.pdf)

Jootjate liikumise juhis: Google Maps

• 8,5 km - algavad Ubasalu küla heinamaad ja metsarajad, mis on kohati väga ebatasased.
  • 10,5 km – Küüslaugu Festivali vahefiniš.
  • 11,8 km - pööre paremale kruusakattega Kaasiku-Liivi teele.
  • 13,2 km – pööre paremale jäävale kruusateele.
  • 18 km – pööre paremale metsateele. 400 m pärast pöörab rada järsult vasakule ning kulgeb edasi mööda erinevaid metsaradu ning -teid.
  • 23,5 km - Palivere tehas ning alates 24 km-st muutub rada männimetsas kitsamaks ja reljeefsemaks. Läbitakse Kaameli küürud ning liigutakse üle Taebla jõe Palivere Turismi- ja Tervisespordikeskuse
  • 25,4 km – radade lahknemine. M hoiab paremale (GP vasakule) ja jätkab kulgemist käsipuuga piiritletud sujuval tõusul.
  • 25,8 km - Rada kulgeb edasi Kaopalu kruusa karjääri.
  • 27,6 km – GP liitub M rajaga ja liigutakse edasi Kullapalaviku singlile.
  • 29,5 km – radade lahknemine. GP liigub paremale kruusateele ja M otse edasi erinevatele metsateedele.
  • 30,6 km – GP liitub M rajaga.
  • 35,6 km – TP2 (Sama, mis TP1). Peale TP pöörab rada vasakule ebatasasele metsarajale.
  • 36,7 km - pööre paremale kruusakatega teele, 600 m pärast pööre vasakule metsateele, liitub PM rada.
  • 39 km - pööre vasakule metsarajale Moreen 2 rajalõigule, kus läbitakse Hansgrohe kiirenduskilomeeter. Jõutakse Marimetsa rabani ning kulgetakse paralleelselt suunaga tagasi.
  • 43 km – radade lahknemine. GP ja M pööravad teelt maha vasakule metsarajale (PM kulgeb otse) ja 300 m pärast ületatakse purre ning suundutakse Moreen 1 rajalõigule. Rada kulgeb mööda metsarada Marimetsa rabani ja mööda moreeni harja tagasi. Rada muutub kitsamaks ja reljeefsemaks.
  • 47 km – pööre vasakule ja rajaga liitub PM. Edasi kulgevad kõik distantsid lõpuni koos.
  • 47,6 km - Kullamaa järv, sealt edasi mööda metsarada Kullamaal paikneva Rohumäeni.
  • 49,6 km – viimane tõus Rohumäele ning laskumine. Viimane kilomeeter kulgetakse mööda põllu serva ning rohumaad finišisse.
  • 50,6 km – FINIŠ

RAJAKAART

Failid

Rajakaart (.pdf) v2Kaart jootjatele (.pdf)Linnakukaart (.pdf)

Jootjate liikumise juhis: Google Maps

• 2,1 km – järsk pööre vasakule, liigutakse loodusradadele, metsateedele ning suusaradadele. Pinnas on kohati liivane ja ebatasane.
  • 8,3 km - algavad Ubasalu küla heinamaad, mis sõltuvalt ilmast võivad olla kohati pehmed. Heinamaade vahele jäävad ka kohati kitsad ning ebatasased metsarajad.
  • 10,5 km – Küüslaugu Festivali vahefiniš.
  • 11,7 km - pööre paremale kruusakattega Kaasiku-Liivi teele.
  • 13,2 km – pööre paremale kruusakattega metsateele.
  • 14 km – radade lahknemine. PM kulgeb otse edasi (GP ja M pööravad vasakule).
  • 14,05 kmTP (Kaasiku-Liivi tee lähedal)
  • 14,1 km – pööre paremale ja samal ristmikul toimub raja ühinemine GP ja M rajaga.
  • 15,4 km - pööre vasakule metsarajale Moreen 2 rajalõigule, kus läbitakse Hansgrohe kiirenduskilomeeter. Jõutakse Marimetsa rabani ning kulgetakse paralleelselt suunaga tagasi.
  • 17,1 km – järsk pööre vasakule ja rada liigub sama teed pidi Kullamaa suunas tagasi, mida distantsi alguses tulles läbiti.
  • 20 km – radade lahknemine, PM liigub otse edasi (GP ja M pööravad vasakule).
  • 20,7 km – PM rada liitub GP ja M rajaga ning kulgeb kattuvalt kuni finišini.
  • 21 km – Kullamaa järv, sealt edasi mööda metsarada Kullamaal paikneva Rohumäeni.
  • 23 km – tõus Rohumäele ning laskumine. Viimane kilomeeter kulgetakse mööda põllu serva ning rohumaad finišisse.